Sunday, January 28, 2007

Duty of Toilet Brush

我 = Honey Bee
你 = Toilet Brush

我最怕變成像你一般 比一般的大眾更一般

這看法卻其實最一般 別自滿
過去我以為力創新款 想不到他亦有個版本 很不滿
到最尾卻發覺個個都這般 太悶

自覺的不普通可會是平凡一種
未見得自命特別的一定更加出眾

又要公眾認同 又想風格少眾
這一群 原來是我們 難道你未贊同

自信最緊要 其實我很少

厭倦似別人 將一切改掉

仍然發現問題心理問題改變不了


不喜歡他喜歡的 他喜歡的我不要
不喜歡一窩峰的不動都不玩了
怕似你怕到語氣都帶輕了

看不起人 平凡像似人 難道這做叫潮


想當日極自苦說告差不多 我不要
想不到這麼小心宿命還是改不了
我笑你欠缺個性 使你失笑
我都很俗 為何扮脫俗還自覺是最潮


Toilet Brush, maybe you shouldn't over estimate your ability and just concentrate
in your own duty in cleaning toilets. You can continue to pretend having the ability
to manage so many tasks, but I'm ready to leave the game.

Do not ever over estimate your ability and under estimate the problem you may face.
Toilet Brush is not designed to clean anything else but the toilet. Good Luck.

No comments: